dinsdag 1 mei 2012

A little bird told me....


A little bird told me...

Voor de Art Journey Challenge nr 21 Zentangle heb ik deze kaart gemaakt. Het was een hele uitdaging! Ik heb eigenlijk nog nooit gezentangled en dacht dan ook bij het horen van de challenge.. Oh nee toch ! Maar ik ben geen opgever en ben dus aan het proberen gegaan.. en al bij het eerste proefstukje kwam dit al te voorschijn.. Dus niet teveel nadenken en gewoon wat gaan doen.. ;)

Ik heb gebruikt gemaakt van de zig pennen en 2 stempeltjes gebruikt van de Art Journey Sheet Bird


Succes!





10 opmerkingen:

  1. Als dit je allereerste zentangle is, gaat het niet bij eentje blijven! Wat een talent!! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Dianne! Wat een schitterende combinatie heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht bij het zien van deze kaart dat je daar een expert in was, niet dus :) Supermooie kaart. En dat het je eerste Zentangle is, dat maakt het nog meer wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als dit je eerste "poging" is, dan beloofd dat heel veel goeds, hahaha, hij is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAt is dit mooi. Gaaf gedaan de vogels in de Zentangle. SUPER>
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thank you all for your kind comments

    gr. Dianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eerste keer zeg je??? Nou...dat is niet te zien, hij prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige Zentangle creatie, heel mooie gedaan hoor, je maakt super mooie zaken, Gefeliciteerd!!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen